Bijdragers

zondag 30 oktober 2011

Kaarsenbakje


Dit kaarsenbakje heb ik gemaakt, naar een voorbeeld van Ellis Hendriks. Ik heb het echter wel mijn eigen stijl mee gegeven. Zo heb ik op de beurs in Vijfhuizen blauw scrappapier gekocht van Docrafts en dat is nu bij mij favoriet. Met de creatables van Mariannedesign kan je alles zo mooi afwerken. daar kan ik er nooit genoeg verschillende van hebben. Het maakt me wel hebberig hoor. De blauwe kaarsen erbij maken het dan gewoon af. 

Natuurlijk sta ik altijd open voor tips, opmerkingen en andere ideeën! Laat dan ook gerust een bericht achter!

1 opmerking:

  1. Hoi Hetty
    Ik bewonder wat je voor mijn verjaardag gemaakt hebt.Zo'n kaart krijg je toch van niemand.
    Wat 'n creativiteit.
    Al je creaties zijn super en ik weet met hoeveel precisie je alles maakt en afwerkt.
    Mag ik trots op je zijn?
    Liefs moeder

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.