Bijdragers

woensdag 19 september 2012

Tunnelkaarten

Op deze club is de maanduitdaging om een tunnelkaart te  maken. Ook dit model is weer nieuw voor me dus ik heb wel een paar dagen nodig gehad en veel gegoogled voor ideeën. Nadat nummer 1 klaar was vond ik 'm erg donker. Toch valt dat erg mee op de foto.

De gebruikte materialen bij deze kaart zijn: papicolor papier olijf groen en creme ; pretty paper bloc dark vintage ; snoesje knipvelHm 0142 ; LR 136 ; LR 0142 ; LR 0191 ( allen van Marianne design)



Nummer 2 heb ik gisteren in elkaar geknutseld. Het idee voor deze spookte al dagen door mijn hoofd.
De gebruikte materialen bij deze zijn: pretty paper bloc Scandinavian winter ; knipvel Christmas owls no 1 ; EC 0122 ( letter stempels) ; LR 0136 ; LR 0205 ; LR 0124.

2 opmerkingen:

Voer hier uw reactie in.