Bijdragers

vrijdag 20 juli 2012

muziekkaart en een vouwkaart

Bij een muziekkaart denk ik al gauw aan een kaart met een instrument en een borduurtje, maar daar had ik helemaal geen zin in. Goed door mijn 3d vellen bladeren en daar kwam ik deze snoesjes tegen. Wat zijn ze toch leuk. De creatables en het achtergrondpapier zijn allemaal van Mariannedesign.

Bij Gerda's kaartenclub hebben ze deze maand weer een erg apart model kaart voor de maandwedstrijd. Heel erg leuk, maar hoe maak je een kaart in 4 gedeelten? Ik moet zeggen dat ik er erg veel moeite mee had om iets te bedenken.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind ze alletwee geweldig gemaakt Hetty,complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hetty,
    Het is te gek wat je iedere keer weer maakt. de snoesjes zijn snoezig.Liefs moeder

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.