Bijdragers

woensdag 26 augustus 2015

ladenkaartje



Dit patroon is de uitdaging van de club Cards and More.
Met de duidelijke uitleg die we kregen was het erg makkelijk om te maken.
Ik heb er lekker een beetje een vintage-uitstraling aan gegeven en de beertjes weer tevoorschijn gehaald.
Zaterdag moet ik op de beurs toch maar eens op zoek naar echte knopjes, dat maakt het wel een stuk netter.

Met deze creatie wil ik meedoen aan de challenge bij het vintageblog (WLVC) en dit is dan mijn 2de inzending

11 opmerkingen:

  1. Ik vind het echt een prachtig, lief, mooi, snoezig, leuk, .... ladenkadoosje geworden!
    lieve groetjes,
    Nancy
    PS hopelijk komen we mekaar zaterdag tegen op de beurs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw laden kastje is ook heel mooi geworden Hetty, ik las het op de blog van Nancy! Ook je herfstkaartje hiervoor is prachtig!! Ik ga meteen volger van je blog worden en kom graag nog eens terug.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Hetty,

    Mooi doosje met al die leuke laadjes.Lief berenplaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf ladendoosje is dat geworden Hetty. Leuk om kleine spulletjes in te bewaren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hetty,
    het is echt een leuk model, jij hebt er je eigen uitwerking aan gegeven, mooi gedaan, succes met de jacht op ladeknopjes,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een schattig ladenkastje gemaakt en leuk ideetje.
    ziet er gezellig uit en bedankt voor het meespelen met onze challenge.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat is dit leuk en wat een gaaf model zo! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk is dit...het lijkt een kaart en dan komt de verrassing. Super gedaan en fijn dat je meedoet aan onze challenge bij WLVC, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachti Hetty.wat leuk gemaakt met deze vintage uitstraling. supermooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi gemaakt. En wat een lief plaatje heb je gebruikt.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.