Bijdragers

zaterdag 5 januari 2019

kaartje

Ja hoor, het mag nog .....
De allerbeste wensen voor jullie in het nieuwe jaar.
Hopelijk een jaar met heel veel creativiteit en dat we maar veel inspiratie bij elkaar op mogen doen.

Voor mezelf heb ik een heleboel wensen dit jaar ....
een beetje extra energie staat bovenaan.


Vandaag heb ik dit kaartje afgemaakt, het is de techniekkaart van de Kaartenkast

Ik heb er wel een paar dagen tegenaan moeten kijken om het resultaat een beetje naar mijn zin te krijgen, maar het is gelukt.
Misschien toch maar eens een beetje meer rust nemen overdag.
Dan komen de ideeën weer boven drijven .....

9 opmerkingen:

  1. Beste wensen voor 2019!
    Je hebt een heel mooi kaartje gemaakt!
    Leuk model en romantisch design papier.
    Momenteel gaat de inspiratie alle kanten op, veel bijna af projectjes:)
    Geen Kerstkaarten meer, daar heb ik even genoeg van ,hahaha!
    Het is mooi freubel weer,je ideeën komen vanzelf terug :)
    Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hetty, voor jou ook de beste wensen en hopelijk komen je wensen uit. Dit is een mooie kaart, lief die zachte kleurtjes en een heel leuk model vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie frisse kleuren kaart.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens jou ook het allerbeste voor 2019! Als je een beetje rust neemt; komt het met je kaarten ook wel goed, dat zie je wel aan deze mooie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOk de beste wensen ,prachtige kaart !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een mooie kaart gemaakt, in prachtige kleuren.
    Ook voor jou de allerbeste wensen,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kaartje leuk model, weet niet of ik het al had gedaan maar jij ook de beste wensen voor 2019
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je hem leuk gemaakt Hetty! Ik zag hem voorbijkomen maar weet nog niet wat ik ervan kan maken....fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel goed en creatief 2019 en ik hoop dat je wat extra energie mag vinden. Ik weet hoe belangrijk het is om daar wat van te hebben.
    Mooie kaart, wel een leuk model.Ook nog even teruggelezen en genoten van je kaartjes. Jammer dat het niet gelukt is om je werk te behouden. Het is zo'n pijnlijke situatie, ik hoop dat je hier goed mee kan omgaan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.