Bijdragers

donderdag 14 maart 2019

kerstkaart


Deze week is het me eindelijk weer eens gelukt om een kerstkaartje te maken.
Op de club Cards and More heeft Nancy deze maand de uitdaging verzonnen en dat is een easelkaart.
Leuk om dat weer eens te maken, echt een tijd geleden dat ik dit model heb gemaakt.

Het kaarten maken schiet hier even niet zo heel erg op want ik ben me aan het verdiepen in orthomoleculaire voeding.
Het kost me nu nog erg veel energie om alles uit te zoeken, in huis te halen en het te bereiden. Maar hopelijk gaat het me over een tijdje een heleboel energie opleveren. 
Daar ga ik voor .....

Deze kaart link ik natuurlijk weer bij 52 weeks to Christmas

21 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart Hetty, schattig afdrukje en mooie vorm.
    De bloemen-toef maakt het helemaal af!!!
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Hetty en ik heb het even opgezocht wat orthomoleculaire voedingspatroon inhoud oeii dat zou niks voor mij zijn ik houd van heerlijke hollanndse stamppotten maar ik hoop dat het gaat doen en brengen wat je ervan verwacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, Hetty. Heel mooi gemaakt. Succes met het uitzoeken en hopelijk levert het snel resultaat op.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kerstkaart! Ik heb ook opgezocht wat orthomoleculaire voeding is. Klopt het dat het veel groente en fruit is? Ik hoop dat het werkt bij je. Succes.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig kaartje die oude don en Daisy's blijven toch leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige Easelcard Hetty, de toef is echt super. Succes met je dieet,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart, heel mooi model, lief plaatje, en super versierd ! Succes met je speciale dieet ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi Hetty!
    Succes met je speciale voeding!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig kaartje met mooie stansen! Heel veel op te zien! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een prachtige easelkaart gemaakt! Veel succes om alles uit te zoeken, en hopelijk levert het jou een heleboel energie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wwwooowww...prachtige easelkaart en nog wel met mijn favorite mal van Joy, een oudje maar zo gaaf, Hetty !!
    Fijne dag enjoy Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige easelcard Hetty. Mooi plaatje en chique stans. Succes met uitzoeken, lijkt me niet gemakkelijk maar hopelijk heb je er baat bij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige easel-kaart heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie is het geworden !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige sfeervolle kaart heb je gemaakt Hetty!
    Die term zegt me -nog- niks maar zal eens gaan googlen.
    Zeker kan eten je gestel beïnvloeden,ik merk het zelf sinds in vegetarisch eet en bovendien veel minder koolhydraten ook, ben veel afgevallen (wat me nooit echt lukte in het verleden) en voel me feel fitter. Onlangs bij de jaarlijkse controle bleek m’n te hoge cholesterol geworden te zijn (zonder medicatie) en bleek na weer een jaar totaal geen vitaminegebrek dus doe ik het goed met m’n eten! Succes gewenst met jouw doel! Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heeeeeel mooi dit kerst easelkaartje Hetty en daar een prachtige stans voor gebruikt...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je Easelkaart is prachtig geworden Hetty! Je hebt die zo mooi gedecoreerd.
    Succes met je nieuw kookmethode, binnenkort hopelijk veel meer energie. Duim voor je!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende easelkaart, wat een mooie mal, zo elegant. Mooi de grote poinsettia erop, die gebruikte ik ook deze week.
    Ben heel benieuwd of een moleculair dieet iets voor je kan betekenen. Heel veel succes!
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtuge easelkaart Hetty . Leuk zo met de mallen. Een heel leuk plaatje en heel mooi afgewerkt met de grote poinsettia. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kerstkaart dat is al vroeg van het jaar.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.