Bijdragers

zaterdag 13 juli 2019

bloemenkaart


Ik heb me vandaag maar weer eens in mijn hobbykamer vermaakt.

Dit bloemenkaartje had ik al een keer eerder gemaakt in andere kleuren, maar vond het leuk genoeg om nog een keertje te maken, eigenlijk doe ik dat nooit. Dit keer heb ik iets fellere kleuren gebruikt.
De achtergrond heb ik gekleurd met 'te gekke krijtjes' 
en verder zijn alle spulletjes van Marianne Design.

Kj1726; Df3451; Pl4516; CR1432

De kaart laat ik meedoen aan de challenge bij Marianne Design.
De opdracht is dit keer bloemen op je kaart ....

15 opmerkingen:

  1. Het is een hele mooie Hetty!
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie vrolijke kaart!
    Prachtige achtergrond.
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie vrolijke kaart Hetty. Leuk bedacht . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook deze is weer heel mooi, leuke bloemen heb je gemaakt
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie fleurige kaart Hetty. Mooie bloemen heb je gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, ik vind hem superleuk Hetty! Heel tof met die grote bloemen en mooie kleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De bloemen knallen echt van het beeldscherm af.
    Mooie kaart!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaart mooie kleuren en de bloemen springen bijna van de kaart af geweldig
    groetje ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend mooie fleurige en bloemrijke kaart!!
    Tof dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Gerlinde
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi kaartje
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge bloemen
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige bloemenkaart...
    Gezellig dat je mee doet met onze "bloemen"challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke kaart Hetty
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart, leuk met die felle kleuren Hetty.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie fleurige kaart Hetty.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.