Bijdragers

vrijdag 30 augustus 2019

Bday



Deze keer een verjaardagskaartje om te showen


Met deze kleurrijke kaart nog even de zomer vasthouden,
 hoewel ik ook wel weer uitkijk naar de herfst.
Dat is toch wel mijn favoriete seizoen.

Deze kaart laat ik meedoen aan de challenge bij Marianne Design.

De vorige challenge ben ik in de prijzen gevallen en ik kan me weer lekker uit gaan leven met mijn nieuwe spulletjes.

De basis is een Ddbd mal, maar de rest is allemaal van Marianne Design.

De gebruikte materialen zijn :
Hk1706; Pk9161; Df3451
Pl4516; Cr1432; Lr0376; Lr0357

17 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje heb je gemaakt Hetty!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige en kleurrijke kaart heb je gemaakt! Inderdaad nog lekker zomers! En nog gefeliciteerd met je mooie prijs.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, leuk model en vrolijke kleuren! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supeer leuk kaartje geworden.
    Leuk dat je mee doet aan onze "alles mag" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke fleurige kaart Hetty, mooi zoals je het model gedecoreerd hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige vrolijke kaart!
    Mooie model ook.
    Gefeliciteerd met je prijs, kunnen wij genieten van je mooie creaties met je nieuwe spulletjes:).
    Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke B-day kaart! Ja en gefeliciteerd met je 1e prijs ik ben benieuwd of ik die van mij morgen ook op de deurmat vind?
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk Hetty dat je met je kaart in de prijzen bent gevallen gefeliciteerd. Deze kaart is ook erg keuk met bday erop. Leuk model van gemaakt. En erg leuk samrngesteld on de vrolijke zomerse kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje met al die vrolijke kleurtjes, leuk model heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie, zomerse kaart Hetty, je hebt een prachtige prijs gewonnen(zag ik op FB)
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke verjaardagskaart Hetty, leuk model,
    succes met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart! En lekker zomers.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ontzettend toffe en fleurige kaart!
    Heel leuk gedaan!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Gerlinde
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige vrolijke kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart Hetty..
    En een prijs winnen is altijd superleuk.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog gefeliciteerd met je prijs! Deze kaart is ook weer een toppertje. Ik keek rond en zag nog meer moois, daarom ben ik je nieuwe volger geworden.

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.