Bijdragers

woensdag 11 december 2019

Nog een kerstkaart


Ik kon toch maar moeilijk de challenge op het Marianne Design Challengeblog aan me voorbij laten gaan ....
Dus ik heb me vanmiddag 'opgesloten' in mijn hobbykamer. Wat een straf ;)

De challenge is dit keer een afbeelding of plaatje van Marianne Design en het liefst eentje van Mattie, nou die heb ik genoeg ...

Ik heb er nog een kerstkaart mee gemaakt, want ik mag er nog een paar schrijven.

De gebruikte materialen van Marianne Design zijn:
MB0181; Pk9165
Cr1248; Cr1432

Stencilww51 van Studiolight


7 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje van een kaart! prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Hetty, heel tof met die hulst hoekjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt met het leuke plaatje en de gave toef, leuke stans heb je gebruikt
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt met het thema knipvel Hetty, succes met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, mooi zoals je de kleuren gecombineerd hebt.
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend prachtige kaart laat je zien Hetty!!
    Inderdaad wat een straf hé tijd op de hobbykamer doorbrengen, hihih!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig model en dan dat schattige plaatje...mooie kaart Hetty.
    Ach er zijn ergere plekken om vast te zitten hihi.
    Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.