Bijdragers

zondag 28 juni 2020

Stippen en strepen


Vandaag eindelijk weer eens een kaartje van mijn hand.
Op het ogenblik heb ik gewoon niet de puf om achter de hobbytafel te zitten en ook de computer krijgt even weinig aandacht van me.

Volgende maand ga ik starten met een revalidatieprogramma en ik hoop hierdoor weer wat meer energie te krijgen of er in ieder geval wat beter mee om te gaan. Wie weet kom ik dan ook weer wat vaker op Blogs, dat is in ieder geval wel de bedoeling ...

Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge van de Egel, de opdracht is een creatie met stippen en strepen. Het paperblokje van Marianne design lag nog in het zicht dus waren de papiertjes snel gevonden.
De beer van Dutch Doobadoo vind ik zo leuk dus deze mocht ook weer uit zijn verpakking komen.

12 opmerkingen:

  1. Och daar heb je die schattige beer weer,ook op dit kaartje komt hij mooi uit.
    Ik mis je inderdaad zo links en rechts Hetty maar snap als het niet lekker gaat dat dit de minste prioriteit heeft...ik hoop dat de revalidatie snel verbetering brengt. Sterkte en een dikke afstandsknuffel xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk je beertje in de paraplu, mooi dp erbij helemaal top je kaartje. Heel veel succes met je revalidatieprogramma en dat het je goed mag helpen.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat is dit een superleuke en vrolijke kaart geworden met die grote beer!
    Je gezondheid gaat voor Hetty, ik hoop dat je baat hebt bij het revalidatie programma. Veel sterkte!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan Hetty.
    Ga duimen dat het gaat helpen voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super vrolijk kaartje Hetty! Sterkte en succes met je revalidatie!
    Lieve groetjes van Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke creatie in leuke kleuren Hetty. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel. Hopelijk vind je baat bij de revalidatie, dit is niet leuk voor je.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje met die leuke beer!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach, dat klinkt intensief en ook wel heftig. Fijn dat je nog zo'n leuke kaart wist te maken.
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is net wat GerJanne schreef: je hebt een geweldige kaart gemaakt. Dank voor je deelname aan de stippen en strepen uitdaging bij de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje met de leuke beer!
    Mooi dp , leuk met de bijtjes erbij.
    Heel veel succes met je revalidatie, snap wel dat dit nu voor gaat.Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje leuk de beer in de paraplu leuke combinatie van de strepen en stippen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een enige kaart is dit Hetty. Een echte topper! Maar rustig aan. Het ga je goed. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.