Bijdragers

maandag 17 augustus 2020

geboortekaartje

 


Ik heb deze op-zijn-kop-beer al een tijdje in de planning om te maken en afgelopen weer had ik eindelijk weer eens een geboortekaartje nodig.
Het kaartje heb ik verder lekker rustig gehouden, het heeft naar mijn idee ook niks extra's meer nodig.

Het idee heb ik van de Dutch Doobadoo Buikd Up Facebookgoep.

Ik heb de meest intensieve fase van mijn revalidatietraject achter de rug en nu moet het gaan inslijten in mijn dagelijks leven. Hopelijk heb ik hier zoveel geleerd dat ik weer meer energie overhoud om aan de hobby te gaan.
En weer iets actiever langs komen bij jullie creaties.



9 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje Hetty, ik hoop het zo voor je.
    Fijne dag groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dat was een drukke tijd voor jou dan Hetty. Ik heb dit voordat ik definitief thuis kwam te zitten ook doorstaan en kan me voorstellen hoe je je voelt.
    Houd je haaks en superfijn om weer iets van je te zien en lezen.
    Je kaartje is geweldig en heeft zeker niet meer nodig, het beertje is een ware blikvanger. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke geboorte kaartje Hetty!
    Ik hoop het ook voor je , alvast heel veel sterkte.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattige kaart!
    Ik ben gek op beren:)
    Ik weet niet precies wat er met je aan de hand is, maar het klinkt heftig.
    Wens je veel beterschap en sterkte, (virtuele)knuffel Isolina.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk en grappig kaartje! Beren zijn altijd goed op een kaartje!
    Sterkte met je gezondheid.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, deze kaart tovert gelijk een glimlach op mijn gezicht! Wat is die lollig zeg!
    Ik hoop van harte dat het je lukt om meer energie over te houden! Ik duim voor je!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke babykaart voor Anne. Heel leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kiekeboe..hihi, ik vind hem superleuk Hetty. Ik hoop inderdaad dat je baat gaat hebben bij de handvatten die je gekregen hebt. Ik heb zo'n soort traject van 10 weken in het revalidatiecentrum gehad maar inderdaad komt het echt aan op jezelf daarna, volhouden hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.