Bijdragers

zaterdag 26 september 2020


 Afgelopen week was ik jarig en ben heerlijk verwend met een heleboel kaarten.
Meer dan 50 kaarten staan hier te pronken, zo leuk en ook meteen weer zoveel inspiratie.
Mijn hoofd loopt ervan over ....

Ik kreeg een kaart met de letters hoera en ik bedacht me dat ik de 'jarigstans' heb liggen.
Meteen dit kaartje gemaakt voor mijn zoon die morgen jarig is.
Ik ben bang dat het feestje deze coronatijd voor hem niet doorgaat maar aan de kikkers zal het niet liggen.

 

8 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Hetty, gezellig dat je zoveel post hebt gehad, daar kun je ook nog zo lekker van nagenieten vind je niet?
    Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon en je hebt een hele leuke kaart voor hem gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook van mij, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat fijn dat je verwend bent met zoveel kaarten! En ik wist het niet eens!
    De kaart voor je zoon is superleuk geworden met die kikkertjes op de "jarig" stans!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je zoveel post hebt gehad. Je hebt een keileuke verjaardagskaart heb je gemaakt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zooo ben jij even lekker verwend Hetty,leuk!!
    Alvast gefelicteerd met de verjaardag van je zoon morgen, wat maakte je een leuke kaart voor hem. Ik heb de jarig stans in mijn mandje liggen vind hem ook zo leuk! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een geweldig vrolijk kaartje heb je met de letters gemaakt de kikkertjes erop zijn is leuk
    en nog gefeliciteerd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd en wat een mooi kaartje met die leuke kikkers voor je zoon!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte gefeliciteerd Hetty!!
    Ook voor je zoon de felicitaties, super leuke kaart in deze kleuren geinige kikkers.
    Groetjes, Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog van Harte gefeliciteerd met je
    Verjaardag Hetty. Je kaart is erg leuk geworden. Met deze jarig tekst. Leuk opgemaakt met de kikkers. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.