Bijdragers

zaterdag 3 oktober 2020

herfst in het bos

 


Het is nu echt lekker herfst buiten en de familie stokstaart heeft er zin. 
Ze hebben zich warm aangekleed met de sjaal en muts en gaan gezellig in het bos wandelen.
Wie weet wat je er allemaal tegen komt .....

Ik geloof niet dat ze dit in het echt ook zo leuk vinden, maar gelukkig kan op kaarten alles.

Ik laat deze kaart meedoen aan de challenge bij het Marianne Design Challengeblog, 
daar vragen ze om een herfstkaart. Voor mij echt geen straf 😊

De gebruikte materialen zijn:
Col1490; Pb7059
Cr1338; Cr1336
Lr0431

17 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige herfstkaart, zo mooi met de stokstaartjes en bijpassende papiertjes.
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuke herfstkaart
    die mallen van het stokstaartje vind ik ook zo leuk
    dank je wel voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    DT challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuke kaart met de grappige stokstaartjes, papier is geduldig, zullen we dan maar zeggen, volgens mij houden ze meer van de warmte,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wow, supergaaf deze kaart met de stokstaart familie in het bos! Je hebt ze in ieder geval lekker warm aangekleed met muts en sjaal.
    Groetjes Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aw wat zijn ze lief je stokpaardjes in het bos mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een avontuurlijke stokpaardjes dat ze zomaar in het herfstbos rondlopen Hetty. Gelukkig zijn ze warm aangekleed hihi. Een leuke herfstkaart in mooie kleurtjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd Hetty, gelukkig heb je ze goed ingepakt en kunnen ze wel wat hebben.
    Leuk zo met de bomen ook. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooooh wat issie leuk met de schattige stokstaartjes ze staan ook op mijn lijstje, wat een gezellig tafereeltje heb je er van gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig!
    Super leuke kleurtjes gebruikt.
    Na de wandeling een lekker bakkie doen en ze vermaken zich wel:)
    Fijne Zondag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig herfstkaartje met die leuke stokstaartjes en die mooie bomene. Ik ben ook bezig met die stokstaartjes maar ik vind het nog niet meevallen om ze netjes in elkaar te zetten maar jou is het prima gelukt zo te zien!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super schattig kaartje geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze "herfst challenge".
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellige stokstaart familie heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kaart Hetty en nee die stokpaardjes houden vlg mij niet van kou, maar op de kaart kan inderdaad alles. Gelukkig maar.
    Gezellig dat je meedoet met onze herfstchallenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zal morgen eens goed opletten als ik een rondje door het bos maak of ik ook stokstaartjes zie. Super leuk deze kaart!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke herfstkaart met de stokstaartjes.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart. En om zag dat je de volgende keer gastdesigner mag zijn bij Marianne challenge blog. Gefeliciteerd
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.