Bijdragers

woensdag 10 februari 2021

Schildpadden

 


Bij hobbywinkel de Egel hebben ze een leuke sketch met ook nog een kleurenthema.
Een sketch vind ik altijd leuk om te maken maar over de kleuren moest ik wel even nadenken.
Zwart en bruin vind ik meestal niet zo'n combi, maar met roze kun je het weer mooi opfleuren.
Hoewel het zwart en bruin samen me ook niet tegenvallen, 
gewoon eens wat vaker uit mijn comfort-zone gaan.

In mijn map met collectables kwam ik de schildpadden als eerste tegen, dus die kregen de eer om op deze kaart te pronken.

Bij het Challengeblog van Knutsels en Kadootjes vragen ze een creatie met ruitjes.
Ook weer leuk om te combineren met de sketch en toevallig had ik het ruitjespapier in het bruin liggen.

10 opmerkingen:

  1. Wat is hij ontzettend leuk Hetty, ik zag hem vandaag op instagram voorbij komen, het is een dotje en ik vind de kleuren ook een echte uitdaging....
    Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke uitwerking van de sketch zeg. Zo gaaf met de schildpadden. En veel roze haalt het inderdaad op. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel en bij K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit kaartje met deze kleurencombinatie en sketch Hetty, zo een lieve schildpadjes erop...
    winterse groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat is die van jou leuk geworden met de schildpadjes! De hartjes stempel vind ik er supergaaf bij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje Hetty ze zijn ook zo leuk de schildpadje. Mooie uitvoering van de sketch.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super kaartje! Erg leuk met die schildpadjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een keileuke kaart in deze kleuren en met de vrolijke schildpadjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is heelw mooi geworden Hetty. Leuk met die schildpadden en mooi zoals je die hartjes stempel terug laat komen.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh die schildpadjes blijven het ook leuk doen op kaartjes. Gezellig dat je met ons meedoet bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat een mooie verwerking van de sketch. Geweldig die schildpadden, ik heb ze ook maar gebruik ze veel te weinig. Bedankt voor het meedoen van deze leuke sketchuitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.