Bijdragers

zondag 7 maart 2021

label

 


Sommige dingen vind ik zo leuk om te doen en doe ik veel te weinig.
En dat gaat dan vooral om de achtergrondjes maken en bewerken met mask's en stempels.
Op deze labelkaart heb ik de achtergrond met waterverf gekleurd, bewerkt met Distress, de mask weer met Distress Oxide.
Het meisje heb ik ingekleurd met markers. 
Jullie begrijpen vast wel hoe mijn bureau eruit ziet na zo'n projectje 🙈

Bij het blog van Knutsels en Kadootjes vragen ze een label op je kaart of een label, daar link ik deze creatie graag.

12 opmerkingen:

  1. Wow schitterend gedaan Hetty, mooie sterke kleuren.
    Ik heb zo`n vermoede hoe je bureau eruit ziet, je hebt in iedere geval veel plezier beleeft aan deze tag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is gaaf geworden Hetty en heerlijke felle kleurtjes gebruikt een hele grappige stempel het vrouwtje met de kat. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi label wat een mooie achtergrond heb je gemaakt, wat een gave stempel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk toch een bende op je werkplek....
    Ik ben nu ook aan het opruimen om daarna weer een bende van te maken...
    Je label is super leuk !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit moet je veel vaker doen Hetty, het is een prachtig en kleurrijk label! Daarna opruimen, en weer opnieuw beginnen;-) Fijne zondag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, kleurrijk label heb je gemaakt, het gaat je prima af en ja, troep krijg je altijd, ik ruim na elke kaart netjes op,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja super is dat, he, werken met inkt en zo. Ik heb soms van die periodes dat ik het achter elkaar doe, en dan weer hele tijden alleen papier.
    Je label is ontzettend vrolijk met die felle kleurtjes.
    Leuk dat je meedoet bij ons van K&K. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, leuk dat geklieder met inkt en/of verf. Komt er bij mij ook te weinig van. Je label is prachtig geworden, lekker kleurrijk! Ik vind het paarse haar van het meisje echt heel tof.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kleuren heeft je mooie label Hetty,knap gedaan.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat gaat je heel goed af, mooie achtergrondjes maken.
    Heel mooi en kleurrijk. Een prachtig label!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaart met een tag erop.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Knutsels&kadootjes.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.