Bijdragers

dinsdag 6 april 2021

boom met kraaltjes

 


In februari was mijn kaart bij de challenge van Mijn Hobbyhonk Challenges in de top 3 beland en voor de lopende uitdaging mag ik gastdesigner zijn.
De opdracht nu is kralen en/of knopen op je kaart.

Ik heb bedacht om een kralenboomje te maken. 
De kralenhartjes heb ik jaren geleden eens gekregen van mijn moeder en nog nooit gebruikt, maar op dit boompje horen ze gewoon. daar zaten ze gewoon op te wachten ;)
Ik vind de tekst wel heel erg toepasselijk erbij.


14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart. Heel leuk bedacht een boom met kralen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vindt het heel leuk geworden deze hartjes in de boom net wat je zegt ze lagen hier op te wachten.
    Je ronde kaart met de varkentjes uit de vorige post is echt een toppertje.groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een geweldige kaart met het kralen boompje, de hartjes en de leuke tekst
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart met deze parelboom ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een mooie kaart met die boom, wat leuk dat je hem hebt vol gehangen met de hartjes kralen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is geweldig je kaartje de kraaltjes passen perfect bij het boompje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ja, deze is ook heel erg leuk! De knoopjes zijn schattig zeg. EN zo toepasselijk, die tekst er bij! Helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Heel erg leuk! De kraaltjes lijken inderdaad wel bij de boom te horen.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje wat een werk om al de kraaltjes te verwerken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wie bewaart heeft wat..... wat matcht alles perfect Hetty; de boom, de kraaltjes, de tekst; geweldig!
    Heel erg bedankt dat je gastdesigner wilde zijn bij MHH!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterend kaartje en wat mooi die kleine kraaltjes in de boom! Leuk bedacht!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt een prachtige kaart, de kleine kraaltjes passen hier perfect bij en een hele mooie tekststempel.
    Je varkentjeskaart is zo leuk en schattig, het kleuren is je goed afgegaan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee en zo prachtig uitgevoerd Hetty xx

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.