Bijdragers

maandag 4 oktober 2021

herfstkaart

 


Ik ben nog maar even doorgegaan met een herfstkaart.
Ik geloof niet dat ik ze dit jaar allemaal verstuurd krijg in het goede seizoen maar ik ben lekker bezig ;)

Deze kaart heb ik gemaakt met de challenge van Girlz Creative Crafts in mijn achterhoofd.
Het thema is herfst en bij deze groep gebruik je een echt plaatje.
Nu zitten mijn mappen helemaal vol dus dat mag geen probleem zijn.
Het plaatje van de boom komt van een vel van Joy.
Verder de kaart lekker aangekleed met allemaal spulletjes van MD.

13 opmerkingen:

  1. Wat heb je een boel herfstmalletjes Hetty,je hebt alles mooi gecombineerd en er een prachtige creatie van gemaakt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt alles mooi gecombineerd tot een prachtige herfstkaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi herfst kaartje heb je gemaakt. Zulke mooie details!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat edn prachtige herfstkaart. Heel mooi samengesteld. Het lukt mij dit jaar niet echt om herfstkaarten te maken... ik vind ze wel erg mooi. Mooie warme kleuren en er zijn ondertussen heel wst materialen verkrijgbaar. Joj hebt alles erg mooi gecombineerd tot een prachtige creatie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig herfstig tafereeltje laat je zien Hetty! Er is zoveel leuks op te zien!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow dit is geen gewone kaart meer maar meer een kunstwerk! Prachtig gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh prachtig, ik heb even in de vergroting aan het kijken geweest en wat een mooie herfstcreatie. Ik zou hem een mooi plaatsje geven bij mezelf als ik jou was, meteen een gezellig hoekje :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een prachtige creatie is dit. Zoveel te zien en op en top herfst. Ik sluit me bij Miranda aan. Gewoon en poos zelf van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh die is leuk geworden, heerlijk die herfsttinten.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met de mooie herfst tinten en mooie plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow Wat een prachtige kaart , mooie herfstkleuren, mooie details een top kaartje!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige Herfstkaart Hetty , dáár ben je ff mee bezig west groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.