Bijdragers

woensdag 2 februari 2022

vlinderkaart

 


Bij het challengeblog van Dutch Card Lovers loopt er weer een nieuwe challenge:
Gebruik een resist-techniek op je achtergrond.
Er staat gelukkig een filmpje met uitleg bij, want het zegt me helemaal niks.
Als ik google op resist komt als vertaling: verzetten of bezwaar maken.
mmmmm
Misschien weet iemand van jullie de juiste vertaling bij deze techniek.


Ook wil ik de kaart mee laten doen bij  de challenge bij hobbywinkel de Egel, 
daar is nog een paar daagjes de challenge om een slim-linekaart te maken met vlinders.
Het lijkt me dat er genoeg staan op mijn kaart ;)

20 opmerkingen:

  1. Haha, ik snap je maar de geëmbossde lijnen verzetten zich ook tegen kleur opnemen, dan klopt het wel 😉
    Mooi is je kaart en heel leuk dat je meedoet met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart met heel veel vlindertjes. Mooie kleuren Hetty.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie slimline kaart in hele mooie kleuren, prachtige vlinders en leuk met de inktjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart. Zo’n leuke techniek ook, dat ook maar eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Hetty, je gebruikte kleuren zijn schitterend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart. Ziet er leuk uit deze techniek. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, hij is super mooi met al die vlinders in de mooie kleuren. Zoals de techniek beschreven is had ik er ook nog nooit van gehoord, maar het filmpje heeft veel duidelijk gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachige kaart met hele mooie vlinders! Ik heb geen idee wat de vertaling is van resist techniek, ik doe weinig met inkt, ik sla deze challenge dus over.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Hetty,
    heel mooi deze kaart! EN er staan inderdaad genoeg vlinders op hoor. Dank je wel voor het meedoen.
    En ik ken de techniek, maar of je het zo letterlijk moet vertalen weet ik niet. Denk het niet eigenlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, een schitterende kaart met genoeg vlinders. Ik zou het filmpje moeten bekijken hoe het precies werkt maar de witte vlinders op te achtergrond zijn prachtig. Aaah, zo'n lief kaartje met de bijtjes en het beertje, mooi gedaan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje met de leuke techniek ben ook aan de slag geweest maar het is me nog niet gelukt het resultaat wordt niet mooi, dus ik sla hem maar over
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Hetty!Mooi gedaan met de achtergrond vlinders ik ben aan het kijken om ook mee te doen met deze techniek is ook nieuw voor mij.
    Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie uitwerking. Goed geslaagd. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart en mooie techniek. Wij deden dat met vetkrijt.
    Dank je wel voor jou bijdrage aan de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi hoor, deze vlinderkaart! resist betekend ook afstoten, en omdat het embossingpoeder de inkt afstoot heet de techniek zo.. vandaar dus! In ieder geval bedankt voor het meedoen met de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie vlinder-kaart met de techniek! Goed gelukt hoor!! En Nicole legt het hierboven goed uit. Leuk dat je het hebt geprobeerd en dat je meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige vlinderkaart hoor, gaaf gedaan. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super mooie kaart met de resist achtergrond! Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.