Bijdragers

dinsdag 20 december 2022

Nog een kerstkaartje

 


Dit keer heb ik een Cas-kaartje gemaakt. 
Eigenlijk helemaal niet mijn ding, maar ik wilde het toch eens proberen.

De achtergrond heb ik met Distress gemaakt en er sneeuw op geföhnd.
De kerstboompjes heb ik ook een fohn-behandeling gegeven en ze zijn nu niet meer egaal zilver.
Ik vind het wel een leuk effect geven

De kaart laat ik meedoen aan de challenge bij het Marianne Design Challengeblog

De gebruikte materialen zijn:
Cr1584 slimline
Cr1602 boompjes
Cs 1067 tekst

11 opmerkingen:

  1. Ik vind je CAS kaart heel goed gelukt met die prachtige achtergrond en de boompjes! Hihi, Ik moet lachen om je uitspraak over de fohn-behandeling! Nog een fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, super cute je kerstboompjes mooi CAS kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, is lastig om een CAS kaart te maken, de jouwe is mooi geworden met deze achtergrond,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gelukt met al die föhn behandelingen. Mooie kaart Hetty
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een aparte kaart met een bijzonder resultaat Hetty xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een Cas kaart maken vind ik altijd lastig maar dit is een leuk blauw kaartje geworden!
    Groetjes en fijne dagen, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou...... deze hangt hier te shinen aan de waslijn in de woonkamer! Dank je wel! In het echt is hij nog mooier. En jij bent dus ook stiekem op onderzoek uit gegaan naar mijn adres! Hihihi.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed gelukt je CAS kaart.
    Bedankt voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge "kerst zonder rood of groen"
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is erg mooi geworden. Leuk zo met de sneeuw achtergrond.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gemaakt! Maar... een fohn-behandeling? Nooit van gehoord maar ziet er wel mooi uit
    Leuk dat je meedeed met míjn “Kerst zónder rood en groen” Challenge
    Groetjes Cecile
    Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.