Bijdragers

woensdag 22 maart 2023

lift

 


Vandaag was het weer zo'n grauwe dag, dus een mooie dag om me op te sluiten in mijn hobbykamer.

Ik ben aan de slag gegaan met de lift challenge van deze maand.
Een gekleurde achtergrond met een tekststempel over de hele kaart

Eerst lekker een achtergrondje gekleurd en daarna met een stempel de tekst aangebracht.
ik heb er nog los was embossingpoeder overheen gedaan voor wat extra effect.

De vlinder heb ik los ingekleurd met aqua-markers en er verhoogd opgeplakt

9 opmerkingen:

  1. Wauw wat mooi! Ook de tekst erop, prachtig! Mooie kleuren heb je gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend mooie kaart heb je gemaakt Hetty xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart met deze technieken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was vandaag echt een dag om te knutselen, en het resultaat mag er zijn met deze prachtige kaart! Top!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou echt, ik heb hetzelfde gedaan. Grijs weer en knutselen gaan goed samen 😉
    Mooi jouw kaart voor onze Liftchallenge . Prachtig kleurverloop en mooie vlinder! Dankjewel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje! Ik heb een soortgelijke gemaakt met een grote vlinder erop. Komt binnenkort op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart de vlinder komt mooi uit op de achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn de kleuren mooi van deze kaart, leuke achtergrond en een gave vlinder,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleurtjes heb je gebruikt. Het is een heel stijlvol kaartje geworden. Bedankt voor je bijdrage aan de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.