Bijdragers

vrijdag 18 augustus 2023

Allemaal vlinders

 


Bij Knutsels en Kadootjes is het deze keer de uitdaging om een kaart te maken met vlinders.
Ik vind het altijd heerlijk om met vlinders aan de gang te gaan en mocht dus nog even aan de slag.

Eerst heb ik de achtergrond beïnkt met vlinders en met embossingpoeder bewerkt.
Hier 2 kleurtjes Distress overheen gedaan.
Ik heb even getwijfeld of ik deze kleuren wel mooi vond bij elkaar, maar het kwam door mijn keuring.
Een mooie stans van art by Marleen ook een kleurtje gegeven en 2 losse vlinders erop.

Ik hoop dat jullie het net zo mooi als ik vinden :)

8 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig!! En een mooie achtergrond met vlinders en op de voorgrond ook. Echt een beeld van een creatie. Dank je wel voor het meedoen bij K&K .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, wat een plaatje! Mijn eerste gedachte was juist: wat een mooie kleurencombinatie. De witte vlinders steken erg mooi af op de gekleurde achtergrond.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi hij kwam door jouw keuring….sjonge hij is fantastisch mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige tag heb je gemaakt in hele mooie kleuren en een gave stans op de achtergrond,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je tag schitterend, en wat een mooie kleuren bij elkaar!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig label heb je gemaakt, mooie kleuren combi. En mooi opgemaakt zo. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaart is het geworden, prachtige achtergrond en fraaie kleuren bij elkaar!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze vlinder-challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee, ik vind het niet mooi, ik vind het Prachtig, met een hoofdletter Hetty. Heel mooi deze kleuren en ook de layout vind ik top. Voor mij is het een winnaar hoor!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.