Gisteren was Ellie jarig en als het goed is heeft ze deze kaart ontvangen.
Lekker zoet van kleur.
Via deze weg ook nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Ik heb de sketch van de Egel gebruikt,
een mooie reden om de stickers weer eens tevoorschijn te halen

Oh wow, wat is je kaart leuke geworden met deze sketch Hetty! Ik heb er ook al mee zitten worstelen, maar het is nog niet gelukt. Fijn weekend!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Eri
Prachtige kaart maakte je voor Ellie.
BeantwoordenVerwijderenwat een mooi kaartje met de leuke sketch en de schattige stickertjes en leuke takjes en bloempjes
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ellen
Je hebt een hele mooie kaart met de schets gemaakt. Erg leuk met deze leuke stickertjes en de bloemen maken het mooi af. Groeten Trijntje
BeantwoordenVerwijderenEen heel leuke kaart, je hebt inderdaad zoete kleuren gebruikt, het combineert mooi bij elkaar.
BeantwoordenVerwijderenWat een mooie en zoete kaart met de leuke sketch en de stickertje,
BeantwoordenVerwijderenGroetjes
Ansx
Wat is dezeleuk geworden! De sketch is gaaf he?En dat die stickers er dan zo leuk in passen!
BeantwoordenVerwijderenEen mooie felicitatie-kaart in lieve snoepkleurtjes. Leuk zoals je de stickers gebruikt hebt.
BeantwoordenVerwijderenLieve groetjes Miranda
Een prachtige kaart.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Marian.
Gave kaart is dit zeg. Prachtige stickers ook. Fijn dat je meedoet met de sketch en washitapeuitdaging van de Egel. Groet, Nelleke
BeantwoordenVerwijderenWat een super leuke en schattige kaart voor Ellie!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Trudy