Bijdragers

zaterdag 30 mei 2026

Voor de jarige

 


Gisteren was Ellie jarig en als het goed is heeft ze deze kaart ontvangen.
Lekker zoet van kleur.

Via deze weg ook nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag

Ik heb de sketch van de Egel gebruikt,
een mooie reden om de stickers weer eens tevoorschijn te halen

11 opmerkingen:

  1. Oh wow, wat is je kaart leuke geworden met deze sketch Hetty! Ik heb er ook al mee zitten worstelen, maar het is nog niet gelukt. Fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de leuke sketch en de schattige stickertjes en leuke takjes en bloempjes
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een hele mooie kaart met de schets gemaakt. Erg leuk met deze leuke stickertjes en de bloemen maken het mooi af. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuke kaart, je hebt inderdaad zoete kleuren gebruikt, het combineert mooi bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie en zoete kaart met de leuke sketch en de stickertje,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dezeleuk geworden! De sketch is gaaf he?En dat die stickers er dan zo leuk in passen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie felicitatie-kaart in lieve snoepkleurtjes. Leuk zoals je de stickers gebruikt hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave kaart is dit zeg. Prachtige stickers ook. Fijn dat je meedoet met de sketch en washitapeuitdaging van de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke en schattige kaart voor Ellie!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.