Bijdragers

woensdag 18 januari 2017

kinderkaartje


Op de Marianne Design Club is deze sketch de maanduitdaging.
In mijn map met 3d-vellen bladerend kwam ik dit Snoesje tegen. Destijds heb ik hier heel veel kaarten mee gemaakt, zat nog veel in de kinderkaarten.
Mijn map wordt maar dikker en dikker, dus toch maar eens iets opmaken.

Op Facebook kwam ik een oproepje tegen voor een meisje in het ziekenhuis. Gelijk het kaartje maar verstuurd. Kan ik nog meer oude plaatjes op gaan maken .... 

Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges:

15 opmerkingen:

  1. Leuke kaart! Mijn map met 3d wordt ook steeds dikker. Toch blijft het leuk om te gebruiken. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kinderkaart heb je met de sketch gemaakt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk dit kaartje! Erg leuk om de oudere snoesjes weer voorbij te zien komen.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart Hetty,
    het papier combineert perfect met de hoed van het Snoesje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje! Leuk en lekker vrolijk Liefs Sabien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ken dit papier en de plaatjes ook nog wel. Misschien ligt het hier ook nog wel ergens. Mooi en zo maak je een ziek klein blij meisje ook weer een beetje blij.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje, lief!
    Fijne avond, liefs Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is echt een lieverdje, het papier dat je gebruikte ken ik ook nog, daar heb ik ook nog een restje van liggen denk ik ! Wat staat het leuk en vrolijk he ! Fijn dat je er een ziek meisje mee gaat opvrolijken !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schattig kaartje leuke kleurtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel vrolijk kinderkaartje Hetty! Ik weet zeker dat het betreffende meisje er heel blij van is geworden! Lief hoor!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi vrolijk kinderkaarten Hetty. Snoesjes blijven heel mooi op een kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Totally adorable!
    Thanks for playing along with us at Marianne Kreadivas!
    xx Nela

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.