Bijdragers

zondag 1 januari 2017

winters kaartje

Via deze weg wil ik jullie allemaal een heel fijn, gezond en vooral creatief jaar toewensen.

Zelf moet ik nog een maandje dokteren, bestralingen, en mag daarna ook weer gezond door het leven gaan. Nog even doorzetten.


Dit kaartje heb ik afgelopen week gemaakt. 
Niet heel spannend maar ik moest nodig aan de voorraad kaarten gaan werken
Met het achtergrondvel van Mariannedesign hoefde ik niet erg veel meer te versieren, dat bewaar ik dan maar voor de volgende kaart.

10 opmerkingen:

  1. Jeetje Hetty dit wist ik niet ik hoop dat 2017 voor jou een fantastisch jaar mag worden.
    een heel leuk winters kaartje is dit geworden.
    sterkte en heel veel beterschap gewenst!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hetty,
    ik wist wel dat je ziek was, maar nu er bestralingen aan te pas komen, lijkt het mij toch erger als ik dacht..
    Van harte beterschap en hoop dat 2017 voor jou een gezond jaar mag worden..
    Ik vind je kaartje erg mooi, leuke uil en mooie stansen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hetty, allereerst de beste wensen voor het jaar 2017. Dat je maar snel en goed op mag knappen en dat het een mooi, gezond en creatief jaar mag worden :)
    Je eerste kaart voor het nieuwe jaar straalt rust en wijsheid uit. Mooi gemaakt en groot gelijk om het mooie dp niet te bedekken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig hoor Hetty ! Ik wens je veel beterschap en succes bij het laatste maandje dokteren en wens je dan ook vanuit heel mijn hart een gezond en creatief jaar toe !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hetty, wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hetty ook voor jou de Beste Wensen voor het nieuwe jaar.
    Jullie gaan hier zeker goed door heen komen, samen sta je sterk. Super mooi kaartje is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dat klinkt toch wel heftig Hetty je hebt vast een moeilijke tijd achter de rug denk ik. Hopelijk komt alles goed dit jaar.
    Je kaartje is prachtig dat heeft niets extra's nodig.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart..Love uilen! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel sterkte met je behandelingen en hoop dat je daarna weer gezond mag zijn!! Dikke Knuffel Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ontzettend veel sterkte met je laatste loodjes en op naar een gezond bestaan!! Je kaartje is heel erg leuk!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.