Bijdragers

dinsdag 20 november 2018

afscheid nemen


Vandaag een kaartje voor een niet zo leuk iets.
Na een half jaar ondersteuning van iemand van Return kwam vorige week toch echt het afscheid.
Samen kijken hoe we mijn leven en werk weer op de rit konden krijgen.
Helaas is het niet gelukt om mijn werk te behouden, maar dat heeft zeker niet aan haar gelegen.
Dus ook daar vorige week afscheid van genomen.
De laatste keer contact met de bedrijfsarts .....
Een heftige week achter de rug dus.

Nu weer vooruit kijken ;)
En vooral positief blijven denken, dan kom ik er wel weer.

8 opmerkingen:

  1. Zeker een heftige periode Hetty heel veel sterkte!!!
    Je gaat nu wel meer rust in je hoofd krijgen als je werk afgesloten is want dat brengt toch stress met zich mee. Ik heb ruim 10 jaar geleden m’n baan verloren door mijn lichamelijke problemen...heeft een hele tijd geduurd maar nu ben ik nog elke dat blij dat ik niet meer hoef te werken en m’n dagen zelf kan plannen...en met jouw hobby als vermaak gaat dat helemaal goed komen! Neem je tijd! Dikke knuffel xxx (Oja je kaart is super!!j

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje heb je gemaakt voor de dame die je de afgelopen tijd zo goed ondersteund heeft. Heel veel sterkte toegewenst met het verwerken dat je je baan kwijt bent.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk lief kaartje heb je gemaakt voor je ondersteunster.Het zal nu zwaar zijn en zeker niet makkelijk.Kop op hoor!
    De ene deur gaat dicht, en dan gaat er weer een andere deur open wanneer het de tijd voor is. Tot die tijd zorg goed voor jezelf!
    Sterkte Hetty!
    Dikke knuffel Isolina.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een mooie kaart voor haar gemaakt.Kop op en sterkte.wie weet wat. Voor moois er op je pad komt.
    leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaart met dat lieve olifantje,Hetty.Jammer dat het niet gelukt is om je werk te behouden.Heel veel sterkte.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje heb je als bedankje gegeven.
    En nu proberen uit te rusten Hetty. En proberen om het een plekje te geven en dat heeft tijd nodig. Het is een soort van rouwproces en daar moet je door heen. Sterkte en probeer wat ontspanning te vinden in het knutselen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hetty,
    Wat heb je een mooie kaart gemaakt, als bedankje.Ik weet hoe het voelt, heb hetzelfde meegemaakt, het brengt wel rust als dit afgesloten is, sterkte.
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Hetty. Je hebt een leuk bedank kaartje gemaakt. Jammer voor je dat het zo is gelopen. Ik wens je veel sterkte... gelukkig heb je een hobby... het ga je goed. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.