Bijdragers

maandag 12 november 2018

borduurtje


Vorige week heb ik op de Kreadoe het borduurmalletje van Marianne Design aangeschaft.
Borduren is en blijft toch wel erg lekker om te doen en zo'n klein projectje is binnen een uurtje klaar. Toch beter dan de vele borduurwerken die al aardig wat jaartjes in de kast blijven liggen.

Mijn moeder is gek op schaapjes, dus een mooi schaapje speciaal voor haar.
Mijn zus heeft ook een schaapjeskaart gemaakt, maar dan weer een andere variant.
Zo leuk ....

Het schaapje komt van Pinterest
Bij borduurknoopjes heb je kleine plaatjes en die zijn makkelijk zelf uit te werken

13 opmerkingen:

  1. zal je moeder vast leuk vinden!
    Heel mooi!
    waar vind je dan die kleine patroontjes, of teken je die zelf uit?
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super leuk uit Hetty met het geborduurde schaapje erop!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Hetty!
    Mijn vingers kriebelen maar heb nog zoveel liggen wat ik wil doen :-)
    Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat superleuk gemaakt Hetty! Het is een prachtige kaart geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er leuk uit !!!!
    Lijkt me ook leuk om te maken !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie kaart! Leuk borduurtje. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief schaap heb je geborduurd Hetty. Ik heb het stansje ook aangeschaft want ik borduur ook graag. Leuk dat je er zo'n mooi ticket van gemaakt hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi en klein borduurtje,je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt,
    Ansx
    Hoort dit schaapje ook bij de borduur patronen, die je kunt downloaden bij MD?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Hetty. wat een enige kaart voor je moeder. Superleuk met dit schaapje. IK heb de mal ook... Maar nog niets mee kunnen doen. leuk met zo'n klein borduur werkje. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik heb ook de label en de gaatjes mal gekocht ik heb het ook geborduurd nu ziet de achterkant er niet mooi uit nu ben ik genoodzaakt om het op de label te plakken maar hoe doet u dat

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.