Bijdragers

vrijdag 15 november 2019

kerstkaart


Vandaag een geborduurde kerstkaart om te laten zien.
Het patroontje zat in een boek dat ik heb gewonnen bij de challenge van Het Steelsteekje Borduurkaarten.
Dinsdag mocht ik mijn hele mooie prijs ontvangen en ik ben er meteen mee aan de slag gegaan.
Ik heb het idee om het patroon op een stencil van Studio Light te gebruiken afgekeken van Trijntje.
Nu maar hopen dat ze dat niet erg vind ;)

Deze kaart laat ik meedoen aan de nieuwe challenge bij het Borduurblog: kerstkaarten

10 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je het borduurpatroon zo mooi op deze kaart heb verwerkt.De bloem past er goed bij.
    Heel leuk gedaan!
    Kwam goed van pas hé, je prijs😉.
    Bedankt voor het meedoen aan Challenge18!
    Fijn weekend, liefs Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is prachtig Hetty! En ik weet wel zeker dat Trijntje het niet erg vind, dat je haar idee hebt gebruikt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart Hetty. Mooi patroon heb je geborduurd en leuk op dat aparte model kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi zeg! Wat een prachtig beeld borduursel op je kaart en de vorm is ook mooi. Kan lekker veel op. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Wat een mooie kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig Hetty, heel mooi geborduurd. Leuk model kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het borduurtje past super op dit leuke model, je kaart is super,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtig kaartje mooi dat borduursel erbij leuk model
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi Hetty !!
    Leuk idee om dat borduurdje zo te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooo wat leuk om je prachtige borduurwerkje op deze leuke stans te gebruiken, past zo mooi Hetty. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.