Bijdragers

dinsdag 5 november 2019

tag


Afgelopen vrijdag ben ik naar de Kreadoe geweest, ik was zeker niet de enigste ....
Soms was het gewoon te druk om bij een stand te kunnen kijken.
Maar ik heb nog genoeg leuke dingen wel kunnen bekijken en natuurlijk mezelf weer verschrikkelijk verwend met nieuwe spulletjes.
Bij de stand van Studio Light was iemand de mooiste creaties aan het maken met waterverf en daar ben ik aardig door aangestoken. Nu heb ik daar totaal geen ervaring mee, dus dat wordt flink oefenen..

Deze tag heb ik wel een beetje nagemaakt naar een voorbeeld dat daar hing.
Lekker in mijn favoriete tinten gemaakt.

10 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig Hetty,mooie kleuren combi.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik jou tag zo zie, heb je het al aardig onder de knie! Het ziet er prachtig uit!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent een natuurtalent Hetty want ik vind dit een supermooie tag. Prachtige kleurencombi en mooi gestempeld. Hier wil ik best méér van zien ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart met de leuke kleuren. Echt je ding zo te zien Hetty. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo geen ervaring en dan al zo’n mooi werkje gemaakt,knap hoor Hetty.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem geweldig, hele mooie kleurtjes en alles klopt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind hem heel erg mooi geworden je eerste poging is heet goed geslaagd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.