Bijdragers

vrijdag 3 januari 2020

Poezenkaart

Bij deze wil ik jullie allemaal de beste wensen overbrengen voor het nieuwe jaar.
Een jaar waarin we weer goed kunnen genieten van elkaars creativiteit




Deze kaart heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo  (470.713.749), ik kon weer eens iets niet laten liggen.
Leuk dat de mal ook uit 3 delen bestaat.
Wel een heel groot nadeel is dat de kaart richting de 50 gram gaat en dan ga ik toch een beetje beknibbelen op de versierselen.
Ik heb deze poezenkaart gemaakt voor een bijna jarige op een club.

12 opmerkingen:

  1. Ik wil jou ook een Gezond, Vreugdevol en Creatief 2020 toewensen Hetty! Prachtige kaart heb je gemaakt, heel tof met al die verschillende papiertjes. Jammer dat de kaart zo zwaar is, maar je hebt hem toch nog heel leuk versierd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig boekje geworden, heel mooi model.
    Wens je ook alles goeds en een liefdevol 2020.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor jou ook de beste wensen Hetty. Je luidt het nieuwe (blog)jaar in met een hele lieve kaart. Wat een leuk model met die flapjes. Ik ben dol op flapjes hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook voor jou de allerbeste wensen voor 2020 Hetty, deze stans heeft wel wat extra's erg leuk, maar inderdaad zwaarder dan 50 gram wil ik mijn kaarten ook niet. Ik vind de poesjes erg lief,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een toffe kaart, leuk modelletje en schitterende lieve ppoezenplaatjes! Het lijkt bijna een boekje ipv een kaart! Tof!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Hetty de kleurtjes en alle details de poesen zijn schattig, het is ook jammer dat versturen zo duur moet zijn mag eigenlijk net als met kerst tot 50 gram mogen zijn voor 1 postzegel.
    Alle goeds voor 2020.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig met de poeenfoto's erbij. Heel leuke poezenstans ook ! Mooie kaart geworden ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij ook de allerbeste wensen voor 2020 met veel creativiteit. Het begint al weer goed met deze prachtige creatie... jammer dat het versturen steeds duurder wordt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een super gaaf kaartje met al die leuke details en poesjes erop
    ook voor jou een goed, gezond en creatief 2020
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke kaart. Gaaf model ook!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige model Hetty en ondanks het “bezuinigen” op de versiering ben je toch erg goed geslaagd. Tja die stomme portokosten zijn voor ons kaartenmaaksters echt niet leuk, en maar klagen dat het post versturen minder word... Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.