Bijdragers

woensdag 22 januari 2020

rood/zwart


Vandaag heb ik een kaartje gemaakt voor de challenge van hobbywinkel de Egel
De vraag is daar een kaart in de kleuren rood en zwart.
Toch nog best wel een moeilijke opdracht, want ik wilde er ook echt geen andere kleur bij hebben.

In de kast vond ik nog een door met wat shadow painting spullen, echt uit de oertijd ...
Hier heb ik de achtergrond mee gemaakt en daar een beetje effectzout op gedaan. Dat zat ook in de doos.
De stempels van Joy met alle hartjes was laatst een weekaanbieding bij de Egel en ik vond het voor deze gelegenheid wel passend.

Toch wel erg leuk om weer eens hele oude spulletjes te gebruiken, nu maar weer eens op zoek naar een liner voor bij de verf. Deze was echt niet meer goed.

9 opmerkingen:

  1. O Hetty hij is prachtig en zo mooi gedaan, tof echt zwart en rood. De mijne komt van de week online fijne avond groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Hetty....wat een bijzonder mooi kaart,ik moet er even aan wennen...
    Het is niet mijn smaak maar ik vind hem echt knap gemaakt,een kunstwerkje. Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf om weer eens het effect van shadow-paint en effectzout te zien Hetty. Ik vind je kaart heel goed gelukt want het is geloof ik geen gemakkelijke challenge :)
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je de opdracht goed volbracht Hetty, je kaart is heel mooi geworden, en je moet maar op het idee komen. Ik heb nog nooit met shadow-paint gewerkt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt supermooie kaart in zwart en rood, echt iets voor Valentijn. Ik heb gern idee wat shadow paint is..
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart heb je gemaakt! En uit de oertijd... sjonge, dat is echt loei-oud! Maar het resultaat is geweldig.
    Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart!..leuk met de hartjes erop verwerkt.
    Fijn dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart heb je met de oude spulletjes gemaakt. Jou opdracht is ook echt goed gelukt. Fijn dat jij je liet uitdagen door de challenge van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.