Bijdragers

donderdag 25 november 2021

De ijsbeer

 


Vandaag weer een kaartje met de schattige ijsbeer.
Ik wilden nog een kaart maken met 'Partial Die-cutting van de challenge bij DCL
Deze had ik meteen al in mijn hoofd, alleen moest ik even bedenken hoe ik het zou doen.
Ik heb eerst de beer gedaan en daarna de cirkel gestanst.
Ik heb er een schudkaart van gemaakt met gouden elementen zodat het ook mee kan doen aan de challenge bij de Egel.

Nog even een vraagje: als ik een nieuw blog in mijn leeslijst recht wil zetten lukt het me niet om de nieuwe blogs boven te krijgen bij een nieuwe post, terwijl ik dit wel heb aangevinkt. Hebben jullie een idee ?

22 opmerkingen:

  1. Wow wat een super gaaf kaartje heb je gemaakt!
    Knap gedaan met dat halve beertje in de cirkel!
    Ik gebruik de leeslijst niet dus ik heb geen idee, maar ik las dat meer mensen problemen hadden met de leeslijst.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige kaart. Wat mooi dit ijsbeertje met een schudgedeelte. Dat had ik van de week ook…. Zal zich ook vast weer oplossen de leeslijst is ook weer in orde gekomen… veranderingen denk ik… kreeg ook een nieuwe update op de iPad… met vervelend nieuws dat mijn wachtwoorden waren geheckt… Heb er maar wat nieuwe van gemaakt… succes ermee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het schattige ijsbeertje leuk met de sterretjes in het schudgedeelte
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lief kaartje is dit zeg...
    Gezellig dat je er bij bent vandaag bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende shakercard Hetty , héél gezellig m beertje
    Groetjes Epie DT52WTC....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig leuk en lief kaartje! Tof zoals je de opdracht uitgevoerd hebt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een lieve schudkaart met dat schattige beertje Hetty.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Je vraag kan ik niet beantwoorden.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC en dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke schudkaart met dit lieve beertje Hetty.
    De gouden details komen heel mooi uit op je kaart.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Hetty....zo leuk gedaan met het schudgedeelte en het beertje op de rand!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje met dat schattige beertje en wat leuk, een shakerkaart! Knap gedaan met de die-cutting! Fijn dat je meedoet met DCL, Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige shakercard met het leuke beertje, heel knap om het zo uit te stansen, super gedaan
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super schattig schudkaartje met dat lieve beertje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat gaaf, zo met dat gedeeltelijk gestanste beertje. Dat zal wel uitmeten geweest zijn, met die cirkel, knap gedaan! Heel mooi effect.
    Lief kerstkaartje.
    Gezellig dat je er weer bent bij 52WTC deze week.
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldige schudkaart, heel erg mooi gedaan. Ik heb het goed bekeken maar geen idee hoe je dit voor elkaar heb gekregen. Maar het effect is er.
    Ik kan je niet helpen met je vraag, ik begrijp weinig van blogger, ik kan het gebruiken maar dan houdt het op.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel gaaf kaartje Hetty! Echt superleuk!
    Ik heb geen idee wat je bedoelt. Ik ga altijd via de blogs in mijn zijbalk naar de blogs..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooie kerstkaart met deze schattige beer! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuk gedaan op die manier een schudkaart maken!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk gedaan! Deze schattige ijsbeer en dan in een cirkel, heel origineel, mooi kaartje. Leuk dat je meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk zeg, en wat een schattig ijsbeertje. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wouw dat heb je gaaf gedaan! Heel erg leuk met het shaker achtergrondje. Dankjewel voor het meedoen met de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dit is ook een leuk idee zo met de partial die-cutting. Leuk dat je er een schidkaart mee gemaakt hebt. Bedankt voor je deelname bij de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw wat een super idee is dit zeg! Supergaaf hoe jij dit hebt bedacht en uitgevoerd. Dank je wel voor het meedoen aan de goud/zilver uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.