Bijdragers

dinsdag 2 november 2021

Halloween

 


Vannacht kreeg ik eindelijk inspiratie om een halloweenkaart voor de challenge voor het Marianne design challengeblog te maken.
Ik heb ook gewoon helemaal niks met halloween en zal het kaartje waarschijnlijk ook nooit versturen.
Maar dat maakt helemaal niet uit, want ik had toch wel plezier tijdens het maken van de kaart.
De ogen van de poes vind ik wel erg 'scary' geworden zo in het geel .....

De gebruikte materialen zijn:

Col1472; Col1454
Pb7059; Cr1355
C1422; Cr1383

15 opmerkingen:

  1. Hij is super leuk Hetty vooral met de poes zowel op de kaart als op het label.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach Hetty ik heb er ook niets mee hoor, maar soms moet je jezelf uitdagen en dat heb je super gedaan.
    Alleen 's nachts hoor je te slapen hoor....hihi!
    Gezellig dat je meedoet met onze spooky challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een spooky kaart met de katten, de geborduurde is echt heel leuk,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke Halloween kaart. Heel erg mooi samengesteld. Leuk borduurwerk op het kleine labeltje. . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop toch dat je geen nachtmerrie had toen je dit bedacht...
    Je kaart is wel heel erg leuk! En ik ken wel iemand die deze kaart zou willen krijgen. Niet ik hoor, want ik heb ook niets met Halloween. Ik zal kijken of ik je een mailtje kan sturen..niet opsturen is eigenlijk zonde van zo'n leuke kaart waar veel werk in zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart Hetty! En nog leuker dat je de moeite genomen hebt om met deze challenge mee te doen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje wat een leuk idee om het halloween thema zo te maken met de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje is het geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze "Halloween" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke Halloweenkaart heb je gemaakt! Leuk dat geborduurde label met de kat en de pompoen! Ik heb ook niks met Halloween maar er kwamen hier wel wat kinderen aan de deur die een snoepje wilden! Gelukkig had ik wat in huis!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De nachten en creatieve ideeën. Ik sta dan op en leg klaar wat ik in mijn hoofd heb.
    Ja die ogen can de poes zijn echt wel scary...
    Bedankt voor het meedoen met de “Halloween kaarten” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk met dat mooi geborduurde label Hetty. Echt gaaf al die Halloween details en het is een mooi geheel geworden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hihi, s'nachts komen vaak de beste ideeën voorbij, dat is met deze Halloween kaart zeker het geval! Hij is superleuk geworden, en het plezier van het maken is het belangrijkste!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke kaart! Gewoon versturen naar iemand die in de herfst jarig is. Geen probleem!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende halloween kaart erg leuk gedaan.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.