Bijdragers

donderdag 13 juli 2023

kerst

 



Eindelijk ben ik weer eens terug in blogland. Ik loop een beetje achter met de kerstkaarten, dus daar maar even de focus op.

Dit is de techniekkaart van de club de Kaartenkast, maar dan van vorige maand.

De kaart link ik bij 52 weeks to Christmas

Even een kleine uitleg over mijn afwezigheid in blogland:
Na onze vakantie, begin juni, ben ik maar eens naar de fysio gegaan met een tenniselleboog.
Die zat er al vanaf september maar werd alleen maar erger, totdat je hem tegen komt bij alles wat je doet en zeer beperkend gaat werken.
Te horen gekregen dat ik de elleboog rust moest geven
 en dat betekende even niet knutselen, maar ook minimaal achter de computer en swipen op de telefoon.
Lezen dus 😄

Het gaat nu gelukkig weer iets beter en ik begin weer rustig aan de hobby, maar deze keer rustig aan ...

13 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het leuke dp en de schattige ijsbeer, wat een leuke binnenkant met de leuke details
    sterkte met je tennisarm
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moeilijk is dat Hetty, herkenbaar dat je lang blijft doorlopen met zoiets omdat je wel weet wat er gaat komen.
    Fijn dat je het weer rustig op gaat pakken, deze kaart is in ieder geval alweer een supermooie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hetty , wat n leuk model met deze lieve plaatjes...
    Beterschap gewenst , rustig aan met je elleboog
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat fijn dat je er weer bent, voorzichtig aan maar weer niet overbelasten....en beterschap verder.
    Maar je komt wel terug met een super gave kaart zeg...
    Gezellig dat je er vandaag weer bij bent met een wekelijkse kerstkaart.
    Fijne dag , groetjes Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn om weer iets van je te zien Hetty.
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.....in mijn lievelingskleuren....haha
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat vervelend Hetty een tennisarm en zeker met onze hobby het kaarten maken. Dat kunnen we helemaal niet gebruiken. Ik heb ooit een golfers-arm gehad, dat is aan de binnenkant van de elleboog, dus ik weet er alles van. Rust houden het bekende advies, maar o zo moeilijk. Beterschap gewenst. Maar je hebt toch weer een schitterende kaart kunnen maken.
    Groetjes en sterkte ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je vliegt er meteen weer in met een prachtige kaart, en een leuke verrassende binnenkant. Dat zijn altijd vervelende klachten, en tegen beter weten in loop je er te lang mee door! Heel herkenbaar! Doe het toch nog maar wat rustig aan.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh jee dat was geen pretje dan. Ik heb het ook eens gehad en moest er uiteindelijk een goudspuit in laten zetten, toen was het zo over. Je bent meteen op volle sterkte terug met die mooie kaart. Heel mooi met die leuke binnenkant Hetty.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en pas goed op jezelf.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig kaartje en een heel mooi modelletje! Leuk die beertjes! Dat is zeker een pijnlijke kwestie! Veel beterschap maar! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart maakte je, Hetty! Leuke techniek heb je gebruikt. En wat een narigheid met je tenniselleboog, gelukkig gaat het weer wat beter.
    Gezellig dat je meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een tennisarm is uitermate vervelend, ik spreek uit ervaring. Fijn dat het weer beter gaat maar pas op hoor voor je het weet is het terug!
    Je hebt een hartstikke leuke kaart gemaakt. Mooi met de verrassing aan de binnenkant!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Hetty,
    ik had je al gemist en zag van de week een paar keer een reactie van jou ergens. Wat naar is dat he, een tenniselleboog. Ik heb het jaren geleden ook eens gehad. Fijn dat het nu een stuk beter gaat.
    Je kaart is enig! Het model is zo verrassend voor de ontvanger. En die ijsbeertjes zijn natuurlijk schattig (op papier). Succes met de inhaalslag met de kerstkaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooie kaart qua opbouw, kleuren gr Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.