Bijdragers

zondag 16 juli 2023

sketch

 


Dit keer kom ik met een kaartje met de sketch van CreativeSketchyGirls.
Ik was de sketch bij iemand tegen gekomen en vond dat wel een leuke uitdaging.

Ik hoop dat ik de sketch niet teveel verstopt heb achter de bloem, maarja dat is nu gewoon niet meer anders.

Dank jullie wel voor de lieve reacties op mijn tenniselleboog.
Dit is nu de derde keer dat hij langs komt en de golfelleboog ken ik jammer genoeg ook al.
Normaal gesproken ging het vanzelf over maar deze keer helaas niet, maar met een beetje hulp gaat het de goede kant op.

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart met prachtige bloemen!
    Oh, ik heb jouw vorige bericht gemist, wat vervelend dat je een tenniselleboog hebt en dat al voor de derde keer! Hopelijk bereik je met wat hulp nu toch het gewenste resultaat. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart is deze zachte kleuren Hetty!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas blijf je gevoelig voor golf- en tennis-ellebogen, ik weet er alles van, nooit getennist of gegolfd maar toch....! Hoop voor je op een spoedig herstel.
    Je kaart is een beauty juist ook door de prachtige bloementoef, mooie kleuren ook!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart met een schattig plaatje en een gave toef. Wens je heel veel sterkte met je tennis-elleboog en beterschap,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattige kaart en leuk die bloemen erbij! Ik had je al gemist maar ik lees dat je een tenniselleboog hebt. Heel veel sterkte en doe maar rustig aan.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve kaart met dat leuke plaatje en lieve kleurtjes Hetty. Heel mooi gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een bjoetie Hetty, en wat een prachtige bloemen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met de leuke sketch en het leuke dp en schattige plaatje leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.