Bijdragers

maandag 21 december 2020

Dikke knuffel

 


Afgelopen weekend ben ik met dit kaartje in de weer geweest.
Het plaatje kwam ik laatst tegen bij hobbyshop Daantje en kon ik natuurlijk niet laten liggen.
Gelukkig heb ik er een heel vel van en kan er nog meer mee maken.

Bij de eerste challenge van Creatief met Hobbyshop Daantje is de opdracht een creatie met de letter A en alles mag valt daar ook onder. Dus bij deze.

In mijn blogbericht hieronder staat een kaart die ik zonder naam van de afzender heb gekregen.
Jammer genoeg stond er geen postcode op de enveloppe en van de poststempel werd ik ook niet veel wijzer. Het eindigt op ....... RDAM.

12 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje, wat een mooi plaatje leuk hoe je het hebt verwerkt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart is het geworden met het grappige plaatje.
    Misschien voor het kaartje even op clubs vragen misschien dat dat de afzender oplevert.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Hetty met deze poesen. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart met het leuke plaatje en in heel mooie kleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart met dit schattige poesje plaatje.leuke schets.. mooie kleuren combi.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje met een lief plaatje! Je hebt mooie kleuren gebruikt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is het mooi geworden. Vooral de kleuren passen zo goed bij elkaar.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart met dit kattenplaatje, je hebt leuk papier gebruikt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooie uitvoering van de -vind ik- best moeilijke sketch Hetty.
    Lief plaatje. Jammer dat de verzendster zich nog niet gemeld heeft...
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk plaatje! En de kleuren vin dik ook heel mooi. Raadselkaartje uit ..... rdam!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart met een geweldig plaatje, mooie papiertjes. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.