Bijdragers

zondag 6 december 2020

gnome

 


Gisteren heb ik dit kaartje gemaakt met de sketch van de challenge bij het Marianne Design Challengeblog.
Suzan heeft een sketch bedacht en het thema is vrij.
Omdat ik toch nog wel een paar kerstkaarten nodig heb, 
ben ik maar eens op zoek gegaan tussen mijn kerstplaatjes.
Ik heb wel gemerkt dat ik erg goed ben in aanschaffen, beter zelfs dan in het verwerken van hobbyspulletjes .... 

De gebruikte materialen zijn:
Hk1707; Pk9172
Cr1374; Cs0854
Df3418

19 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Hetty..het plaatje is zo lief en zo mooi hoe je hetzelfde takje als op het plaatje erboven hebt gemaakt,superdetail.
    Tja volgens mij hebben wij freubelaarsters allemaal dezelfde aandoening hihi. Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart met de sketch. Heerlijk winters door de blauwe kleuren.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart het past allemaal perfect bijelkaar.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart heb je gemaakt met de sketch Hetty!'
    Bedankt voor het meedoen en succes!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie winterse kaart Hetty. Mooi met die witte tak en bloemen erbij, dat verhoogt de brrrr uitstraling hihi. Ook een hobby...spulletjes aanschaffen hihi. Heel herkenbaar hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig!! Zo leuk je plaatje heerlijk winters Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart!
    Leuk dat je meedoet met de sketch Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, ik moest wel even grijnzen om jou heel herkenbare opmerking! Maar het is je toch gelukt om een heel leuke kaart te maken met dit leuke plaatje en de sketch!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart je gemaakt met de leuke sketch, ik heb ook last van spullen verzamelen, hoop dat het nog ooit opkomt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met het leuke kabouterplaatje, leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige kaart Hetty. Een hele mooie afwerking. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hetty wat een prachtig geheel is het geworden.
    Herken dat ook ....verzamelen en dan nog wel eens gebruiken.....
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje met de sketch Hetty.
    Heel mooi plaatje en kleuren combi.
    Fijne avond, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leukertje.
    Gezellig dat je mee doet met onze “sketch”.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kerstkaart Hetty, zo mooi in de blauwe tinten
    leuk dat je meedoet met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow prachtig kaartje voor de challenge!
    Ik ben ook goed in het aanschaffen van hobbyspullen maar soms vergeet ik ook iets te gebruiken!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart heb je gemaakt!
    Super schattig!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leukerd!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.