Bijdragers

maandag 14 december 2020

mevrouw mol

 


Vandaag een kaartje met deze gezellige mol.
Op deze manier is het niet zo erg om hem tegen te komen, maar in mijn tuin ben ik er toch iets minder blij mee ...
Ik heb deze kaart gemaakt voor mijn voorraad voor kanjerpost. 
Afgelopen maand heb ik al mijn oudere kaarten opgestuurd, even lekker opruimen zo aan het einde van het jaar, en weer lekker fris starten met nieuwe kaarten..

Ik heb de kaart gemaakt aan de hand van de sketch van hobbywinkel de Egel en laat de kaart daar meedoen aan de challenge.

10 opmerkingen:

  1. Schattig Hetty, wij willen ze niet in onze tuin net als jij. Op een kaart is hij super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijke kaart met mevr. Mol, je hebt de sketch mooi gebruikt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een leukerd is dit geworden! Hier wordt je helemaal vrolijk van!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is ie leuk geworden elke keer wanneer ik hem voorbij zie komen denk ik......ik ga hem toch kopen maar nog geen molletje gekocht.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel lief dit kaartje met het schattige molletje erop Hetty
    de sketch heel mooi uitgewerkt..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met het schattige molletje erop
    leuke kleurtjes heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke en vrolijke kaart met die lieve mol!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd Hetty en ik herken de sketch meteen van De Egel. Leuk die vrolijke kleurtjes.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een lief kaartje in prachtige vrolijke kleuren Hetty.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supervrolijke kaart, waar je blij van wordt als je er naar kijkt. Mooi! Dank je wel voor jouw deelname met deze sketchuitdaging van de egel. Fijne kerstdagen gewenst. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.